Eesti suurim moekaubamärkide edasimüüja LPP Estonia avas reedel, 4. aprillil Ülemiste kaubandus- ja meelelahutuskeskuses uudse kontseptsiooniga Mohito ja House kauplused. Uuenduskuuri läbinud kauplused on senisest avarama ja modernsema interjööriga.
LPP Estonia OÜ tegevjuht Svetlana Malatok sõnas, et ettevõte on oodanud kaua võimalust tuua House ja Mohito Ülemiste keskuses uuele tasemele. „Võtsime teadliku riski sulgeda kauplused mitmeks kuuks, et avada need veelgi atraktiivsemas ja kaasaegsemas kuues. Meie jaoks on oluline pakkuda klientidele mitte ainult moekaupu, vaid ka inspireerivat ostukeskkonda. Ülemiste keskus kui Tallinna tuntuim kaubandus- ja meelelahutuskeskus on selles protsessis olnud meie jaoks oluline partner,“ ütles Malatok ning lisas, et kõik moesõbrad on oodatud avastama värskelt renoveeritud kaupluseid.
Ülemiste keskuse juht Guido Pärnits rõhutas, et investeeringud ostukeskkonna arendamisse on oluline samm nii brändidele kui ka keskusele tervikuna. „Majanduslikult keerulisel ajal kaaluvad paljud ettevõtted hoolikalt igat sammu, kuid LPP Estonia otsus panustada uuendustesse näitab tugevat usku nii Eesti turgu kui ka oma brändidesse. Kaasaegne ja kvaliteetne ostukeskkond mängib üha suuremat rolli rahvusvaheliste moebrändide konkurentsivõimes,” märkis Pärnits ning lisas, et Ülemiste keskusel on hea meel olla selle arengu osa.
Vastavatud Mohito ja House kauplused on uuendatud sisekujundusega, pakkudes klientidele kaasaegset ja mugavat ostukogemust. Mohito võtab enda alla ligikaudu 540 m² ning House kauplus katab umbes 450 m². Mõlemad poed asuvad endiselt keskuse esimesel korrusel.
Eestis ainulaadse kontseptsiooniga House kaupluse uus sisekujundus rõhutab brändi nooruslikkust ja energilisust, ammutades inspiratsiooni popkultuurist. Poe interjööris domineerivad omapärased materjalitekstuurid, originaalsed mööblivormid ja nutikad valguslahendused, mis loovad dünaamilise ja mängulise atmosfääri.
Mohito uuenenud kauplus toob esile skandinaavialiku disaini – heledad toonid, naturaalsed puidudetailid ja avarad ruumilahendused loovad elegantse ja modernse keskkonna, mis täiendab brändi naiselikku ja šikki esteetikat.
LPP Estonia arendab ja haldab Eestis rahvusvahelisi Reserved, Sinsay, Cropp, Mohito ja House kaubamärke. Praeguseks on avatud 41 kauplust üle Eesti. LPP brändide kollektsioone müüakse enam kui 40 riigis ning ettevõtte rahvusvaheline ulatus kasvab jätkuvalt. Lisaks füüsilistele kauplustele on populaarsed ka LPP e-poed, mida külastavad igal aastal miljonid kliendid. Eestis annab LPP Estonia tööd enam kui 300 inimesele.