Viimase 20 aasta jooksul on tehnoloogia arenenud hüppeliselt ja me oleme näinud selliseid muutusi, mida me ei osanud aastatuhande vahetusel isegi ette kujutada. Need asjad, mida inimesed praegu elektroonikapoodidest ostavad, on hoopis midagi muud kui 20 aastat tagasi.
Eestlaste tehnikalembus on läbi aastate kasvanud ja seda ilmestab ka Eesti ühe suurema kaubanduskeskuse Ülemiste keskuse 20 aasta statistika. Euronicsi turundusjuht Helen Kannelmäe räägib lähemalt, mis olid koduelektroonikapoe peamised tooteartiklid 20 aastat tagasi. „Teemaks olid tol ajal fotoaparaadid, videokaamerad ja -makid, „luksulikud hiigelsuure ekraaniga“ 32-tollised telerid, muusikakeskused, automakid ja -kõlarid ning palju muud,“ selgitab Helen. „2004 oli äge nutieelne aeg. Nutitelefonide asemel olid nupu- ja lauatelefonid. Piltide ja videote tegemiseks ning nende vaatamiseks olid olemas kõikvõimalikud erinevad tooted, pesumasinad ei olnud targad, külmkappides kasutati keskkonnasäästliku gaasi asemel freoone, föönid ei saanud veel aru juuste niiskusest ja eestlaetava pesumasina töö jälgimine oli põnev meelelahutus.“