Keskus on suletud.

Poed 10-21, P 10-19

Rimi 8–22

Innovatsioon kaubanduses: Ülemiste keskuse nutikas koristuslahendus toob 15% kulude kokkuhoidu

02.04.2025

Ülemiste keskus ja Stell Eesti AS võtsid tunamullu esimesena Baltikumis kasutusele andmepõhise Tork Vision Clean ehk Tork Tark koristuslahenduse, mis on muutnud keskuse puhastusteenuse kuluefektiivsemaks ja sihipärasemaks. Süsteem, mis kogub reaalajas andmeid külastajate voogude ja tarvikute täitetasemete kohta, on aidanud vähendada tööjõu- ja materjalikulusid, tõstes samal ajal teeninduskvaliteeti.

Ülemiste keskuse turunduse ja vastutustundliku ettevõtluse valdkonna juht Tiia Nõmm möönis, et ehkki varasem koristusmudel töötas hästi, vajasid koristusprotsessid siiski efektiivsuse tõstmist. „Varem lähtusid puhastusteenindajad kindlast ajagraafikust, kuid nüüd reageerivad töötajad vastavalt tegelikule vajadusele. See tähendab, et enam pole tarvis kõiki täiteanumaid igaks juhuks ükshaaval kontrollida,“ rääkis ta ning lisas, et tänu lahendusele on kaubandus- ja meelelahutuskeskus suutnud vähendada puhastusteenuse tööaega 15% võrra ehk ca 100h kuus on suunatud muudele puhastustegevustele.

Stell Eesti ASi turundus- ja kommunikatsioonispetsialisti Piret Veski tõi välja, et süsteem põhineb sensoritega varustatud dosaatoritel, mis mõõdavad nii külastussagedust kui ka hügieenitarvikute täitetasemeid. „Näiteks, kui teatud tualettruumid on tipptundidel erakordselt koormatud, annab süsteem sellest teada ning nii saab reageerida enne, kui olukord muutub külastajatele ebamugavaks. See pole lihtsalt töö optimeerimine, vaid kogu külastuskogemuse parandamine,“ rääkis Veski.

Nõmm rääkis, et kuna keskuse tualettruume külastatakse poole aasta jooksul ligi 800 000 korda ja tipptundidel ulatub külastatavus 6000 inimeseni päevas, on koristuse efektiivsus kriitilise tähtsusega nii teeninduskogemuse kui ka eelarve seisukohalt. „Tork Tark lahendus on aidanud meil puhastusteenusega seotud kulusid märkimisväärselt vähendada. Aastane seebi kokkuhoid on 74 liitrit ehk 185 000 doosi ning kokkuhoid kätepaberilt ja tualettpaberilt on vastavalt 26 000 ja 75 000 meetrit. Ülemiste keskuse hoidikute keskmiste statistika kasutamise põhjal saab selle kogusega teenindada üle 100 000 kliendi,“ lisas ta.

Piret Veski sõnul tagavad just sellised digitaalsed lahendused ka konkurentsieelise turul. „Andmepõhised süsteemid, nagu Tork Tark lahendus, aitavad ettevõtetel jälgida tarbimismustreid ja automaatselt reageerida muutuvatele nõudmistele, tagades tõhusama teenuse pakkumise,“ lisas ta.

Fotod illustreerivad, kuidas puhastusteenindaja kasutab lahendust ning teine andmete monitoorimist.

Fofo: Essity


19.03.2025

Eesti esimene Build-A-Bear Workshop töökoda avas uksed Ülemiste keskuses

Laupäeval avati pidulikult Eesti esimene Build-A-Bear Workshop töökoda Ülemiste keskuse XS Mänguasjad kaupluses.
Loe edasi
18.03.2025

GRENARDI avas uuenenud juveelisalongi Ülemiste keskuses – veelgi eksklusiivsem ja meeldejäävam ostuelamus

Möödunud nädalal, 13. märtsil, avas Grenardi eksklusiivse avapeoga oma uuenenud juveelisalongi Ülemiste keskuses.
Loe edasi
10.03.2025

Ülemiste keskus pälvis 2024. aasta kodanikuühiskonna auhindadel Aasta Ettevõtte tiitli

Ülemiste keskus on uhke ja tänulik, et meid on tunnustatud Aasta Ettevõtte tiitliga 2024.
Loe edasi

Kuidas meie juurde tulla

Linnaliinibussid nr 2, 7, 15, 45, 49, 64

Tramm nr 2 ja nr 4 (Lähim peatus „Majaka põik“)

Rongiga peatusesse “Ülemiste”

Väliparklas, parkimismajas ja maa-aluses parklas saab tasuta parkida viis tundi, seejärel muutub parkimine tasuliseks.

Keskuse juures asuvad turvalised Bikeep rattaparklad

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.