Möödunud nädalal, 13. märtsil, avas Grenardi eksklusiivse avapeoga oma uuenenud juveelisalongi Ülemiste keskuses. Üritusel osales mitmeid tunnustatud avaliku elu tegelasi, meediapersoone, ajakirjanikke ning loomulikult Grenardi armasatud kliendid.
GRENARDI juveelisalong Ülemiste keskuses on läbinud põhjaliku uuenduskuuri ning ootab nüüd külalisi, et saada veelgi meeldejäävamat ostukogemust. Uuenenud salong peegeldab GRENARDI ajatut elegantsi ja pühendumust kvaliteedile igas valdkonnas, sh atmosfääris, kus iga detail on hoolikalt läbimõeldud ning kus moodne disain kohtub uuenduslike tehnoloogiatega. Salongi sisekujundus väärib erilist tähelepanu – see ühendab esteetika ja kõrgtehnoloogia.
GRENARDI on rohkem kui lihtsalt juveelipood – see on koht, kus luksus pole pelgalt see, mida me müüme, vaid kuidas külastaja end meie juures tunneb ja millist ainulaadset ning usaldusväärset ostukogemust me loome. Meie juveelid on maailmakuulsate brändide meistriteosed, kuid tõeline erilisus peitub ka atmosfääris, hoolivuses ja igas detailis, mis teeb iga ostukogemuse ja külastuse eriliseks.
Grenardi Estonia OÜ turundusspetsialist Margot Kadak sõnas, et külalised said nautida õhtu pidulikku atmosfääri, imetleda kauneid juveeli kollektsioone. Samuti ootas külalisi eriline üllatus – šampanjaklaasi peidetud särav looduslik teemant, mis lisas peole veelgi maagilisust.
Üllatusest sai aga eriti meeldejääv hetk, kui teemanti leidis oma šampanja klaasist Ülemiste keskuse turundusjuht Tiia Nõmm. Antud hetk oli siiralt emotsionaalne ning üllatusest kantud siiras rõõm tõi juveelisalongi rohkelt elevust ja vaimustust Tiia silmadesse. Üllatus muutis õhtu veelgi erilisemaks ning kinnitas, et Grenardi toob oma külalisteni alati midagi unikaalset ja meeldejäävat.
Külalistele tutvustas imelist juveelimaailma meie vääriskivide ekspert Zigurds Skrastins, kes võlus kõiki oma karisma, teadmiste ja unikaalsusega. Zigurds on oma valdkonna tippspetsialist, kellel on üle 20 aasta kogemust teemantitööstuses. Ta on teinud koostööd maailma juhtivate teemanti ettevõtetega, sealhulgas Royal Coster Diamonds ja Diamond Land. Lisaks on ta nõustanud kuninglikke perekondi ning teinud koostööd maailma tipp asjatundjatega. Tema teadmised ja oskused hõlmavad teemantide hindamist, kvaliteedi määramist ning kõrgeima klassi teemantide ostu-müüki
Natalja Reinoja täpsustas, et Ülemiste salongi tooteportfell on täienenud mitmete uute brändidega. Eriti väärivad tähelepanu juveelibrändid Nanis ja Brumani.
Nanis on üks iseloomulikumaid uue põlvkonna Itaalia juveelibrände, mis pakub loomingulist, siirast ja äärmiselt kaasaegset lähenemist, järgides uusimaid trende.
Brumani on maailmakuulus juveelibränd, mis on loodud päikeselises Brasiilias. Klassikalise juveelikunsti elemendid on ühendatud moodsa disainiga, luues ehteid, mis peegeldavad liikumise kergust, värskust ja naiselikkust.
“Usun, et kliendid tunnevad end uuenenud salongis sama hästi, kui meie seda luues tundsime,” lisas Grenardi Estonia OÜ tegevjuht Natalja Reinoja.