Alates LUSHi loomisest 21 aastat tagasi on LUSH Cosmetics bränd pidanud olulisimaks innovatsiooni ja eetilisi tööpõhimõtteid. LUSH loob, toodab ja müüb värskeid käsitsivalmistatud läbimurdelisi ilutarbeid, nagu näiteks kihisevad vannipommid, dušitarretised, tahked ...
Alates LUSHi loomisest 21 aastat tagasi on LUSH Cosmetics bränd pidanud olulisimaks innovatsiooni ja eetilisi tööpõhimõtteid. LUSH loob, toodab ja müüb värskeid käsitsivalmistatud läbimurdelisi ilutarbeid, nagu näiteks kihisevad vannipommid, dušitarretised, tahked šampoonid ja hambapesutabletid. LUSH paneb rõhku värsketele koostisainetele nagu orgaanilised puu- ja juurviljad. Olles rangelt loomkatsete vastu asutati aastal 2012 veerand miljoni naela suurune The Lush Prize autasu (koostöös Ethical Consumer’i organisatsiooniga), millega tunnustatakse poliitikuid, lobiste, uuringute läbiviijaid ja teadlasi, kelle eesmärgiks on loomkatsete lõpetamine.
LUSHi ettevõttel on põhjalik eetilise tarbimise osakond, mis toetab ausa kaubanduse ja kogukondliku tarbimise initsiatiive. LUSH on kosmeetikatööstuse eesotsas ka üleliigse pakendamise vastases võitluses, korraldades teadlikkuse tõstmise kampaaniaid ja arendades välja tooteid, mida on võimalik müüa kliendile „alasti“ ehk pakendita. LUSHile on omistatud 2006. ja 2007. aastal RSPCA Good Business Award, 2006. aastal PETA Trailblazer Award for Animal Welfare ja 2010. aastal The International Fund for Animal Welfare „Business of the Year“ auhind.
Ettevõtte kaasasutajatele Mark ja Mo Constantinile omistati teenete eest kosmeetikatööstuses 2010. aastal Briti impeeriumi ordu autasu.
LUSHil on hetkel 930 poodi üle maailma, mis tegutsevad 49 riigis.